rekeningnummer

Meer
1 jaar 11 maanden geleden #2340 door Buitendienst
Beste Iceem,

Over het rekeningnummer van de gevangenis van Hasselt beschik ik ook niet.
Best neem je contact op met de gevangenis op het nummer 011 27 80 00 en vraag je dit aan hen.

Je mag me steeds laten weten wat het rekeningnummer is, dan houd ik deze bij voor vragen in de toekomst.

Indien je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met me op te nemen.

Mvg,

Maaike Bervoet
Team Justitieel Welzijnswerk Buitendienst-OO, CAW Noord-West-Vlaanderen
Refugestraat 1
8200 Brugge - Sint-Andries
Tel. 050 31 01 07
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

• Iceem
  • Iceem's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
1 jaar 11 maanden geleden #2342 door Iceem
Dan had ik nog een vraag kan je iemand bezoeken zonder dat diegene je op de aanmeldformulier zet , bijvoorbeeld
Omdat je diegene niet kan bereiken?

Meer
1 jaar 11 maanden geleden #2343 door Buitendienst
Dag Iceem,

Wat bedoel je precies met: 'omdat je diegene niet kan bereiken'?

Wanneer het gaat om bezoek van een familielid of partner moet je aan het onthaal in de gevangenis wel een bewijs voorleggen dat je familie bent van de gedetineerde. Dat kan een trouwboekje, een attest van gezinssamenstelling, een attest van wettelijk samenwonen enzovoort zijn.

Wanneer iemand op bezoek wil komen die geen dichte familie of opgegeven partner is, dient er steeds een bezoekaanvraag te gebeuren door de gedetineerde zelf. De gedetineerde die je wil bezoeken, moet je naam doorgeven aan de gevangenisdirectie. Hij moet ook een fotokopie van je identiteitsbewijs bijvoegen. Je kan deze kopie via de post aan de gedetineerde bezorgen. De directeur beslist dan of je op bezoek mag komen. Hij laat dit weten aan de gedetineerde. De directeur weigert enkel de toelating tot het bezoek wanneer hij vreest dat het bezoek een gevaar inhoudt voor de orde en veiligheid in de gevangenis of wanneer hij oordeelt dat de bezoeker geen gerechtvaardigd belang heeft.
Bezoekers met een prothese of een pacemaker moeten aan het onthaal een medisch attest kunnen voorleggen.

Is dit een antwoord op je vraag of?
Zoniet, geef dan zeker een seintje terug.

Mvg,

Maaike Bervoet
Team Justitieel Welzijnswerk Buitendienst-OO, CAW Noord-West-Vlaanderen
Refugestraat 1
8200 Brugge - Sint-Andries
Tel. 050 31 01 07
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

• Iceem
  • Iceem's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
1 jaar 11 maanden geleden #2345 door Iceem
Dat was weer eens een helder antwoord op
Mijn vraag, vriendelijk bedankt! Ik zal
In de loop van de week ook zeker een kleine bedrag doneren.

Tijd voor maken pagina: 0.563 seconden

Ondersteuning

Wie de werking van Thuisfront een financieel  duwtje in de rug wil geven, kan dit op rekening BE70 8939 4402 9125 met duidelijk vermelding van "15006 Thuisfront".

Zo alleen kan u een fiscaal attest krijgen, dat u kunt gebruiken als belastingaftrek. 

Onze rekening waarbij u geen attest verkrijgt is: BE23 9731 5022 9691

Dit is het rekeningnummer van Thuisfront , niet van de gevangenis en ook niet voor gevangenen.

Alvast hartelijk dank namens onze stuurgroep.