Vragen over gevangenis antwerpen begijnenstraat

• Rotterdam010
  • Rotterdam010's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
2 jaren 6 dagen geleden #2336 door Rotterdam010
Ik woon in Nederland met mijn vriend en momenteel zit mijn vriend voorlopig in de gevangenis van antwerpen... de regels bezoekregeling enz gaat heel anders in Nederland. Daar is het een stuk ingewikkelder ook heb ik geen rijbewijs en moet ik met openbaar vervoer naar de gevangenis als er mensen (zowel uit NL of BE) zijn met vragen of iets help ik graag! ik weet bijv dat je 3 soorten bezoek kan aanvragen en ook mogen nederlanders langer op bezoek, welke advocaat je als Nederlander t beste kan nemen als je vast zit daar (GEEN PRO DEO NEMEN!!) welke kleding je mag invoering en hoe je dat moet invoeren, je ik weet goedkope treintickets naar antwerpen te regelen en noem maar op... dus als ik iemand die kan helpen hoor ik het.

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Meer
1 jaar 11 maanden geleden #2347 door Dach
Hoi Rotterdam 010,

Mijn vriend zit ook in de gevangenis aan de begijnenstraat,
Ik zou graag wat info van je willen als dat mogenlijk is,
De advocaat die mijn vriend toegewezen heeft gekregen doet niets voor hem, we moeten eerst €1000 betalen.

Je gaf aan dat bezoek uit Nederland langer op bezoek mag komen? Ik moet uit Emmen komen dus het is een hele onderneming.

Groetjes Dach

• Rotterdam010
  • Bezoeker
  • Bezoeker
1 jaar 11 maanden geleden #2349 door Rotterdam010
Ik zal je graag helpen want ik weet hoe het is en hoe opgelicht je kan worden door advocaten we kunnen beter contact via telefoon bespreken want dan is t duidelijker en hoef ik niet zo veel te typen. Kunnen wij misschien bellen vandaag??

Meer
1 jaar 11 maanden geleden #2351 door Dach
Hi,
Super thanx voor je reactie! Als je me je nummer stuurt bel ik je.

Groetjes Dach

• Rotterdam010
  • Bezoeker
  • Bezoeker
1 jaar 11 maanden geleden - 1 jaar 1 maand geleden #2352 door Rotterdam010
Mail mij even dan mail ik me nummer en dan maken we ff een bel afspraak en wisselen we nr's uit. Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Laatst bewerkt: 1 jaar 1 maand geleden door greyfairer.

• Rotterdam010
  • Bezoeker
  • Bezoeker
1 jaar 11 maanden geleden #2353 door Rotterdam010
Hoelang zit die nu daar als k mag vragen?

Tijd voor maken pagina: 0.361 seconden

Ondersteuning

Wie de werking van Thuisfront een financieel  duwtje in de rug wil geven, kan dit op rekening BE70 8939 4402 9125 met duidelijk vermelding van "15006 Thuisfront".

Zo alleen kan u een fiscaal attest krijgen, dat u kunt gebruiken als belastingaftrek. 

Onze rekening waarbij u geen attest verkrijgt is: BE23 9731 5022 9691

Dit is het rekeningnummer van Thuisfront , niet van de gevangenis en ook niet voor gevangenen.

Alvast hartelijk dank namens onze stuurgroep.