Beide ouders opgepakt en zitten in Pcb Brugge.

Meer
10 maanden 1 week geleden #2369 door Stl
Hallo..

Wie kan mij helpen? Mijn beide ouders zijn afgelopen woendag opgepakt. Ik werd gebeld door een agente van het pakket? Met de mededeling dat ze dus opgepakt zijn en dan ze vrijdag voor de raadkamer moesten komen. In de tussentijd heb ik alles en iedereen gebeld. Van Ambassade, want wij komen uit Nederland. Tot de politie, geen enkele advocaat gehoord. Vandaag belde mijn vader gelukkig zelf voor 2min. Hij was best in paniek maar wist te vertellen dat het arrest een maand verlengd is en dat er geld overgemaakt moest worden. Dat heb ik inmiddels gedaan met hulp van google.

Maar en nu? Hoe gaat het met hun lopende rekeningen ? Het is ook nog is Paasweekend dus geen idee of ik nog een advocaat ga spreken. Hoe gaat het met bezoek en telefoneren en schrijven?
Ze kunnen tevens ook niks zeggen over de zaak of wat er is gebeurd. Kan ik dan ook gewoon naar de politie in NL gaan voor informatie? Brugge is namelijk 2.5 uur verderop .. verder heb ik weinig familie waar ik op kan rekenen..

Iemand tips of een soort hulplijn?
Alvast ontzettend bedankt !!!
Groetjes

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.373 seconden

Ondersteuning

Wie de werking van Thuisfront een financieel  duwtje in de rug wil geven, kan dit op rekening BE70 8939 4402 9125 met duidelijk vermelding van "15006 Thuisfront".

Zo alleen kan u een fiscaal attest krijgen, dat u kunt gebruiken als belastingaftrek. 

Onze rekening waarbij u geen attest verkrijgt is: BE23 9731 5022 9691

Dit is het rekeningnummer van Thuisfront , niet van de gevangenis en ook niet voor gevangenen.

Alvast hartelijk dank namens onze stuurgroep.