Bezoeken!?

• McMurti
  • Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Meer
11 jaren 7 maanden geleden #200 door McMurti
Bezoeken!? was gemaakt door McMurti
Hallo, ik zou graag iemand bezoeken in de gevangenis. Ik ben niet zeker of deze persoon zich momenteel in Ieper of in Brugge bevindt. Waar kan ik met deze vraag terecht?
Ik ben geen familielid, het gaat om een vriend: kan ik dan ook 'zomaar' op bezoek gaan? Is het aantal bezoekers beperkt of hoe gaat dit in zijn werk?
Je ziet, ik zit met een heleboel vragen :unsure:
Alvast bedankt voor een paar antwoorden :)

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Meer
11 jaren 7 maanden geleden #201 door ronnyv
Beantwoord door ronnyv in topic Bezoeken!?
Ik vrees dat je zal moeten te werk gaan via familie van de gedetineerde of via zijn advokaat. Je kan eventueel proberen via het gevang zelf maar daar vrees ik wel een beetje voor. Je kan niet zo maar op bezoek gaan. De gedetineerde moet zelf bij de directie een aanvraag indienen aan de hand van een kopie van de identieteitskaart en een bewijs van goed gedrag. Je mag slechts 1 persoon bezoeken.

Meer
11 jaren 7 maanden geleden #204 door custodia
Beantwoord door custodia in topic Bezoeken!?
McMurti schrijft:

Hallo, ik zou graag iemand bezoeken in de gevangenis. Ik ben niet zeker of deze persoon zich momenteel in Ieper of in Brugge bevindt. Waar kan ik met deze vraag terecht?
Ik ben geen familielid, het gaat om een vriend: kan ik dan ook 'zomaar' op bezoek gaan? Is het aantal bezoekers beperkt of hoe gaat dit in zijn werk?
Je ziet, ik zit met een heleboel vragen :unsure:
Alvast bedankt voor een paar antwoorden :)

Tijd voor maken pagina: 0.298 seconden